(+420) 739 429 572 (Po-Pá 9-13 hod)

Spodní prádlo BexisBexis.cz


Dotazy zákazníků

Zde najdete odpovědi na často kladené otázky našich zákazníků.

 

Je nákup na Bexis.cz bezpečný?

Ano, nakupovaní na Bexis je bezpečné. Máme již tisíce spokojených zákazníků, kteří se k nám vracejí. Ke každé objednávce přistupujeme individuálně a profesionálně. Nabízíme i zákaznickou podporu na emailu, na telefonu (od 8 do 15 hodin) nebo podporu přes chat.

 

Aktuální nabídku zboží hledejte například zde: SPODNÍ PRÁDLO - EROTICKÉ PRÁDLO - OBLEČENÍ - DOPLŇKY

 

 

Kolik stojí doprava?

Doprava u nás patří k těm nejlevnějším. Doprava PPL od 69 Kč nebo je zdarma! Dopravu případně navyšuje pouze služba "Dobírka". PPL Vám balík doručí na Vámi uvedenou dodací adresu - domů nebo do práce.

 

 

Je možné objednané zboží vrátit nebo vyměnit, pokud se mi nesedne?


Ano. Do 14 dnů je možnost vrácení nepoužitého zboží zpět na naši adresu. Stačí vyplnit reklamační protokol, který Vám přišel v balíčku spolu s fakturou a zaslat na uvedeno adresu. Více o informací o výměně zboží zde.

 

 

Posílal jsem zboží na výměnu a přeji si vyměnit zboží za jiné zboží. Jak mám postupovat?


Vyplňte reklamační protokol, do příslušných kolonek vrácené zboží a vyměňované zboží napište názvy zboží, velikosti, případně barvu, pokud je více barevných kombinací. Jakmile balíček s vráceným zbožím obdržíme budete informován pomocí emailu o dalším postupu. První výměna je zdarma, další výměny jsou zpoplatněny, dle našeho ceníku dopravy.

Pokud jste si vybral nový produkt, který je dražší než Váš předchozí: budete muset doplatit rozdíl částek. Doplatek lze zaslat na náš účet nebo ho lze uhradit při převzetí zboží.

 

Pokud jste si vybral nový produkt, ale je levnější než předchozí: Rozdíl částek Vám bude vrácen buď na Váš účet, který budeme po Vás požadovat nebo Vám peníze vrátíme v balíčku s novým zbožím (peníze v balíčku vracíme jen tehdy, pokud se jedná o částku do 50 Kč).

 

Každá výměna zboží je brána jako nová objednávka, proto si můžete si vytvořit novou objednávku, abyste si zboží rezervovali. Do poznámky prosím uveďte, že se jedná o výměnu zboží. Zboží si tímto způsobem zarezervujete, pokud je skladem (jestliže není v poznámce uvedena výměna zboží, zboží odesíláme). Pokud nastane tato situace a vyměněné zboží jste ještě nezaslal nebo je na cestě a vy obdržíte již výměnu, budou Vám vráceny peníze na váš účet za vrácenou objednávku.

 

 

Chci platit platební kartou u řidiče PPL


Ano. Všechny balíky, které odesíláme přes PPL na dobírkou lze platit kartou přímo při předání zboží. Zvolte si jako způsob dopravy PPL DOBÍRKA.

 

Platba kartou předem znamená, že po potvrzení objednávky budete přesměrováni na stránky České spořitelny, dle typu Vaší karty a platbu provedete ihned přes internet. Díky tomu máte i levnější dopravu.

 

 

Máte kamennou prodejnu nebo sklad, kde si mohu zboží prohlídnout, popřípadě koupit?


Ne, žádnou kamennou prodejnu nemáme. Osobní odběry nejsou momentálně možné.

 

 

Udělal jsem objednávku, ale nepřišel mi potvrzovací email, co s tím?


Zřejmě jste objednávku nedokončil nebo jste napsal špatný email, případně se email označil jako spam a spadl do spamové schránky. Pokud nemůžete najít objednávku, tak nás prosím kontaktujte na info@bexis.cz nebo na 739 429 572 a my Vám objednávku najdeme a případně vyřešíme problém.

 

 

Mám u Bexis.cz udělanou objednávku, zadala jsem platbu na účet, kam peníze zaslat?


Svou objednávku zaplaťte na účet: 2300627533/2010 (Fio banka), variabilní symbol je číslo vaší objednávky, která by Vám měla přijít na email. Pokud jste u nás zaregistrovaná, stačí se přihlásit a podívat se do sekce objednávky, kde jsou všechny vaše objednávky i s čísly.

 

 

Jaká je dostupnost zboží, které nabízíte?


U každého produktu v detailu zboží je napsána dostupnost. Pokud je v dostupnosti napsáno skladem, tak tento produkt máme ve vlastním skladě a je ho možné doručit na druhý den (při objednávce do 14 hodin a platbě na dobírku přes PPL). Pokud je u zboží napsaná jiná dostupnost než skladem, zboží nemáme na našem skladu, ale je u dodavatele a můžeme ho pro Vás objednat. Snažíme se vaše objednávky vyřídit co nejrychleji.

 

 

Obdržel jsem od Vás slevový kód, jak ho uplatním?


Slevový kód stačí zadat při dokončování objednávky do políčka "slevový kód" a zmáčknout tlačítko "uplatnit slevu". Sleva by se Vám měla odečíst z hodnoty zboží. Pokud Vám nejde slevový kupón zadat nebo se nepočítá sleva, tak nám prosím napište do poznámky kód pro slevu. Slevu Vám ručně odečteme.

Nápovědu rovněž hledejte zde: Jak uplatnit slevový kód

 

 

Mám od Vás slevový kód, ale zapomněl jsem ho zadat do objednávky. Mohu slevu ještě uplatnit?


Ano slevu můžete uplatnit, pokud vaše objednávky již není nachystaná k expedici, případně nebyla odeslána. Stačí nás kontaktovat na tel. čísle 739 429 572 nebo poslat slevový kód na email info@bexis.cz slevu Vám pak ručně nastavíme.

 

 

Posílala jsem Vám zpět balíček s vráceným zbožím, požadovala jsem vrácení peněz. Peníze stále nedorazily, kde je problém?


Jakmile balíček s vráceným zbožím obdržíme, tak Vás informujeme o stavu dodaného zboží. Peníze za vrácené zboží jsou vráceny do 14 pracovních dnů na Váš účet (nejsou započítány státní svátky a víkendy). Pokud Vám informace o vráceném zboží nebyla sdělena nebo nastal jiný problém, informujte nás prosím o této skutečnosti na tel. čísle 739 429 572 nebo na našem emailu info@bexis.cz

 

 

Vracela jsem zboží na výměnu, požadovala jsem výměnu velikosti, ale stále nic nepřišlo. Kde může být problém?


Jakmile od Vás obdržíme balíček s vráceným zbožím a požadujete výměnu za jinou velikost či jiný typ nebo druh zboží jste informována pomocí emailu o další postupu. Pravděpodobně nebylo zboží na skladě a čeká se na chybějící velikost pro Vás. Dostupnost určitého zboží si můžete zkontrolovat na našich stránkách. Vyměněné zboží Vám bude ihned zasláno po obdržení nové zboží od dodavatele.

 

 

Kam se obracet s dotazy?

 

Všechny dotazy směřujte na email info@bexis.cz nebo nás kontaktujte přes formuláře v detailech zboží, na chat - pokud je operátorka online. Na dotazy se snažíme odpovídat, co nejdříve většinou v pracovní dny do několika minut. Rovněž máme k dispozici i informační linku, kterou najdete v kontaktech.

 

 

Jak se zaregistrovat do velkoobchodu?

 

Můžete se zaregistrovat jako normální zákazník a poslat nám email s výpisem živnostenského oprávnění nebo výpis z obchodního rejstříku - více v eshopu pod odkazem zde: VELKOOBCHOD

 

 

Jsem firma ze Slovenska a chci nakupovat bez DPH

 

Informujte nás o tom v objednávce - stačí napsat  do poznámku a v adrese vyplnit DIČ plátce daně a fakturační adresu, abychom si údaje mohli ověřit.

Nakupovat bez DPH po ověření můžete spodní prádlo, oblečení i doplňky.

 

 

Jak dlouho je na trhu internetový obchod Bexis?

 

Jsme na internetu už od roku 2010. Vše začalo pod doménou BEXY - kdy jsme plynule přešli pod název BEXIS.

 

 

Jste velkoobchodník a hledáte xml feed na spodní prádlo?

 

Jak najít xml feed na spodní prádlo a oblečení? Je to snadné - přihlašte se a běžte do zákaznické sekce - jakmile budete v zákaznické sekci, tak v levém menu budete mít odkaz XML FEED. Každý zákazník má svou xml hashovanou adresu.

 

 

Ztratil jsem, zapomněl jsem heslo

 

Jak najdu své zapomenuté heslo, nebo jak vytvořím nové heslo? Klikněte na přihlášení - naskočí Vám nové okno a klikněte na odkaz "Zapomněl jsem heslo" - po vyplnění emailu, Vám dorazí informační email s odkazem, kde si heslo můžete změnit.

 

 

Jsem výrobce spodního prádla, jak Vás kontaktovat?

 

Napište email, nevolejte - na zajímavé nabídky reagujeme a na ty, co nás neoslovili nereagujeme, jelikož nám chodí spousta nabídek marketingových i na rozšíření sortimentu.

 

 

Jak propagovat eshop Bexis?

 

Jste spokojena s nákupem na u nás na Bexis? A chcete radost z nákup nám oplatit? Jsme za kladnou recenzi na internetu vždy zákazníkům vděčni. A rovněž všem, kteří nás takto podporují děkujeme.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Pravidelné krátké informace z eshopu:


Novinky na Bexis.cz

17.10.2017 - Máme další inspirativní články v eshopu

Přinášíme Vám poslední aktualizovaný seznam článků, které jsme za poslední týden doplnili do našeho magazínu na Bexis.…

03.10.2017 - Vrátili jsme se k úvodní stránce Bexis, s kterou jsme začínali

Zkoušíme se před Vánoci vrátit k původnímu záměru, kdy nejvíc informací najdete ihned na úvodní stránce, jak tomu bylo…

27.09.2017 - Sobota ve znamení volna - PPL nedoručuje

PPL oznamuje, že v sobotu 30.9. nebude doručovat zásilky a objednávky odeslané v pátek 29.9. budou doručovány až 2.10.…

23.09.2017 - Nové kabelky v naší nabídce a těmito novinka určitě nekončíme

Jsme sice zaměřeni hlavně na spodní prádlo, ale proč bychom ženám neudělali větší radost, když můžeme do nabídky přidat…

20.09.2017 - Dámské šatky levně - podzim se blíží a tahle nabídka je super

Pozor podzim je tu a chladné počasí předznamenává taky změnu outfitu po horkém létě. Máme pro Vás připraveny hezké…

DALŠÍ NOVINKY
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.