Bvlgari – značka kvality a luxusu
Mezinárodní expanze se Bulgari dočkala v roce 1970, kdy si otevřeli pobočky v New Yorku, Paříži, Ženevě a Monte Carlu. V současné době již po celém světě existuje okolo 300 obchodů po celém světě.
Dnes se pod značkou Bvlgari skrývají nejen luxusní šperky, ale i kvalitní hodinky, kožené výrobky, vůně, péče o tělo a v poslední době také i luxusní hotely (Milano, Bali).
Bvlgari – parfémy
První parfémy vznikly až v 90 letech minulého století. Vůbec prvním byl univerzální parfém inspirovaný vůní zeleného čaje – Eau Parfumée au Thé Vert. Dnes mají již ale na 35 velice známých a oblíbených parfémů. Na výrobě jejich vůní se podíleli například Jacques Cavallier, Annick Menarelo, Alberto Morillas, Sophia Grosman, Beatrice Piquet a další.
Jejich parfémy naplňují pocitem čistoty a svěžesti, jsou intenzivní, a přesto nejsou vtíravé, jejich základ je postaven na jednoduché lince. Přesvědčit se o tom můžete například Omnia Crystalline, která je založená na vůni bambusu v kombinaci se šťavnatou nashi.