Zní to možná poněkud přehnaně, ale průzkumy hovoří za vše: devadesát procent žen si v obchodě nedokáže vybrat správnou velikost podprsenky. Důsledky se pak dostaví téměř okamžitě – nedostatek pohodlí, nepříjemné otlaky, dráždění kůže a řada dalších potíží. „Malá, těsná podprsenka ohrožuje zdraví ženy,“ varovala dnes Bogumila Jukubczak, vedoucí exportu a školitelka prodávajícího personálu známé polské firmy Corin. A současně doporučila, jak velikost spodního prádla správně změřit, aby byla opravdu ideální.
To vše se odehrálo na přehlídkovém mole v pavilonu F, kde netradiční a názorně pojatý hodinový workshop probíhal. Bogumila Jukubczak společně s firemní kolegyní Monikou Dotkovskou poskytly v koncentrované podobě velice zajímavé informace, které mohl ocenit nejeden prodejce či prodavačka dámského prádla. Svá tvrzení obě specialistky demonstrovaly na modelce ukázkami dobrých i špatných příkladů. „Při měření obvodu musíte odečíst pět centimetrů vzhledem k pružnosti materiálu. Podprsenka se při nošení nesmí posouvat a musí ji držet obvod, nikoliv ramínka,“ zněly některé z praktických rad. Nechyběly ani fotografie sedmi typů podprsenek s příslušným komentářem, jaké typy se hodí pro různé příležitosti i pro ženy různých rozměrů.
Seminář „Spodní prádlo v nadměrných velikostech“, který se uskutečnil ve spolupráci s již zmíněnou firmou Corin a také s garantem veletržní sekce Lingerie společností Altra, reagoval na letošní hlavní téma veletrhů, kterým je móda nadměrných velikostí. V Brně je v současné době k vidění na 40 značek, jež se na módu XXL specializují. Organizátorům se podařilo soustředit tyto expozice v pavilonech V a F do společného prostoru, který je označen oranžovou barvou. Zajímavé je, že zájem o prezentaci projevily firmy výhradně se zabývající módou pro ženy. Přitom čtyřicet procent Čechů se obléká do velikostí nad 42! Ženy se tak mohou v Brně inspirovat a muži přemýšlet o svých šancích v příští sezóně.
Jedním z hlavních témat srpnových veletrhů STYL a KABO je podpora malých a středních českých firem. To se také odráží v doprovodném programu. Odborný seminář je opět specializovaný a je zaměřen na podporu a rozvoj podnikání jak vystavovatelů, tak návštěvníků z řad B2B.
Ve spolupráci s vybranými odborníky z praxe a pod patronací komunikační agentury MARCO BBN proběhne seminář pod názvem: „Internet, nízko nákladová reklama pro střední a malé firmy“. Seminář bude moderovat šéfredaktor Marketing Magazine pan Aleš Hudský. Cílem je podpořit především menší a střední firmy, které ještě dokonale neznají nové reklamní médium, jako je internet, které mohou využít pro své reklamní kampaně nebo k propagaci svých firem a značek.